een dagje op en down

8 september 2013 - Nowra, Australië

Vanmorgen afscheid genomen van patricia. Fijn dat we haar gezien hebben. Toen door naar jamborree. Eerst de marquarie pass. Stijgen en dalen en mooie dossen. Toen naar illewarree. Een prachtig natuurgebied in de begen. Je kunt daar een wandeling door de kloof maken. Een rainforrest. Prachtig natuurgebied. Door de bossen naar een soort hangbrug toe. Je zag hele mooie  vogels.rossala's. Het was echt de moeite waard. er werd via een bord gewaarschuwd voor 3 soorten slangen die in dat gebied voor kwamen. We hebben ze gelukkig niet gezien. Ook zagen we een wombat hol met een wombat mailbox en een wombat oversteek pad !! Was leuk gemaakt. We zijn daar weggereden in de mist en het was ook maar 13 graden. Op aar iets warms. Dus maar gesptopt bij een pie shop. Heerlijke pie op.Daarna de pas genomen naar de kangaroe vally. Helaas was daar geen plaats meer in het motel. Dus vis de pass weer terug op zoek naar een ander motel. Viel nog niet mee. We hebben lang moeten zoeken om een plaatsje te vinden.  Toen we dat eenmaal haden gevonden. Heerlink gegeten daar. En hup lang uit op bed om tv te kijken en mijn dag boek bij te houden. Ik kom tijd te kort !!!!