laatste dag !

18 september 2013 - Princetown, Australië

vanmorgen opgestaan met gemengde gevoelens. laatste dag . morgen vliegen we terug. fijn om kinders en fam. etc. weer te zien , maar lammer dat ik weer afscheid moet nemen van mijn zus en dit mooie land waar ik van ben gaan houden. lekker en stevig ontbijtje gehad. op weg naar de plaatselijke cheese factorie. kennisen van vinc. heerlijke kazen gegeten. wat ingeslagen voor de afscheid  avond van komende avond. daarna door naar camperdown. ongeveer 1  uurtje rijden. weinig voor aussie begrip. daar ontmoeten we de andere dochter van clarie en vinc. annet ! we hebben samen gelunchd in een restaurantje.was heel gezellig. daarna door naar loch out gorge. een geweldig rots bij het water. helaas begon het weer in een snel tempo slechter te worden. we hadden de twelve apostelen nog niet gezien , dus daar naar toe. . eenmaal aan het water werden we zowat weggeblazen. wat een wind en regen. we konden er maar heel even blijven dus gauw fototje schieten en vlug terug. vond het wel heel mooi. het heet nog steeds 12 apostelen maar eigenlijk  staan er nog 7 van overeind. de zee en de erosie doeter niet goed aan. daarna vlug in een warme auto naar het plaatselijke cafe, naar vrienden van hun gereden.vanavond heerlijke champignon soep gegeten en een gezellige avond ervan gemaakt.

1. Mariella:
    18 september 2013
    hele goeie vlucht terug. Je kunt terug kijken op een hele mooie reis.
  2. Willy en Martien:
    Hoi Herman en Annet,
    Wij hebben iedere dag jullie blog met hèèl veel interesse gevolgd en ervan genoten.
    Dat bracht ook fijne herinneringen op.
    Inderdaad een super mooi land.
    Met zijn overvloed aan voedsel en drank!
    Connoisseurs geworden in Australische geneugten, denk ik wel dat er een extra rondje om de kerk(Australia als je het vliegtuig mist!) ,gelopen zal moeten worden.
    Fijne terugreis en de groetjes.
  3. Britt:
    Goede terugreis gewenst!xxx
  4. Trudy v.d. Hout:
    18 september 2013
    Lieve mensen, wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt.
    Ik keek erg uit naar jullie reisverslag en heb er van genoten.
    Goede reis en tot ziens in Holland
    Gr. Wiet en Truus
  5. Jos:
    Hoi Herman en Annet,
    We hebben het samen met veel belangstelling gevolgd, zeker omdat wij een groot aantal punten en bezienswaardigheden herkenden. Inderdaad een zeer groot en mooi land.
    Wij wensen jullie een goed reis en behouden aankomst terug.
    Jos en Diny
  6. Ria vermeulen:
    Hoi Annet en Herman,
    wat hebben jullie een geweldige reis gehad, het was steeds erg leuk om jullie verslag te lezen, ik wens jullie een goede reis terug!
  7. Betsie Vermeulen:
    Herman en Annet
    Wat een interessante reis hebben jullie gemaakt; schitterende foto's ook! Goeie terugreis.