batemans bay

9 september 2013 - Batemans Bay, Australië

Vanmorgen ontbijt op bed. ( roomservice ) maar toch ook wel eens lekker. Komen we uit onze kamer staat heel het pleintje vol met bejaarden.w.s.van een of andere bowlingclub. Ze hadden ook in het motel geslapen. (Vandaar dat het gisteren avond zo rustig was hier ) waren allemaal heel aardig en weer ohh van holland. ( lijk wel of we sterren zijn !) Op weg naar het zuiden was weer een mooie rit. Veel bossen.af en toe een strand of een baai.
Toen we batemans bay waren besloten we dat het genoeg was voor vandaag.een motel. Gevonden en besloten om vandaag maar eens te gaan barbecueën. Vlees en een schaal sla gehaald en op zoek naar een openbare bbq. (In Australië kun je bij de meeste bbq plaatsen gratis barbecueën) al vlug vonden we er een. Helaas deed het niet. Geen nood naar de volgende. ?...... deed het weer niet. Nou ja 3 maal scheepsrecht...de derde deed het wel. Dus daar de worstjes opgelegd.er kwamen 2 meiden en een jongen naast ons zitten om ook te barbecueën. Het waren fransen die een half aar vakantie hadden en heel Australië rond trekten. We hebben een leuk gesprek samen gehad in het engels natuurlijk . Daarna het stadje rondgelopen en wat terrasje gezeten. Terug naar het motel en daar wat gelezen. Route van morgen bepaald. Vanavond fish and chips gehaald. Rollen ze gewoon in een ouwe krant !!.