Botanic garden brisbane

24 augustus 2013 - Brisbane, Australië

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen en verschrikkelijk lang ontbeten. En nog langer gepraat. Om 12 uur naar botanic garden gereden omdatwevan de week toen we dAr geweestzijn maar een heel klein gedeelte gezien.  Wat me opviel dat we in veel openbare gelegenheden vrij toegang hebben. Ook parkeren is vaak gratis. Soms de eerste 3 ur maar soms ook helemaal gratis.eenmaal in de garden zagen we weer de exotische bomen struiken en planten waarvan we nog nooit hadden gehoord  ook een grote japanse tuin. Was heel mooi aangelegd.onderweg zagen we weer verschillende water-dragons. Ze leven overal. Er schot er een net achter mijn voeten. Schrikken toch. We hebben zowat de gehel tuin beken . Allerlei soorten fruitbomen. Waaronder een hele vreemde vijgen bom waar de vijgen ronddom de stam groeide . In bosjes tegelijk. Heel apart. Daarna naar het aparte stukje aussie rain forest gelopen. Wat mmoi toch. We konden er niet genoeg van  krijgen. Om 15.30 uur naar winkelcentrum. Gereden want ja ook de inwendig mens heeft aandacht nodig. Eerst geld pinnen. En wat gebeurde er toen............. De automaat slikte mijn pas in. Gvd . !!!!!!!!!!!!!

gelijk contact opgenomen met interhelp en de pas is gelijk geblokkeeerd.heb ik dat.

We konden daar niemand bellen want op zaterdag middag was ook daar niemand aanwezig. Balen. Gelukig heeft herman gewoon bij een ande automaat wel gewwon kunnen pinnen. Boodschapjes gedaan want hermie gaat koken. ( terry de vriendin van ria noemt herman hermie ) !varkenshaasjes geroosterde aardappels  romsaus met champignons. En sla.  We zullen zien wat hij ervan brouwd. Zal wel lekker zijn.  Nu lekker aan een wijntje. Even rustig aan.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jolanda en Rob:
    24 augustus 2013
    Hoi Annet en Herman, jullie hebben al mooie momenten beleefd, ik heb ze vandaag gelezen, vertrek morgen een weekje naar Turkije, maar zal volgende week jullie verhalen weer oppakken. Geniet nog maar intens van de komende weken. groet Jolanda
  2. Jos:
    24 augustus 2013
    Hoi Herman en Annet,
    Jullie zijn een ondernemend stel, doen veel, zien veel, en maken veel mee, tot en met het kwijtraken van een pasje.
    Maar al met al een hele mooie reis, wij volgen jullie met veel plezier, zeker omdat wij er nog verschillende dingen van herkennen van onze reis toen.
    Veel plezier en mooi weer en een goede reis.
    Jos en Diny Mulder