reis naar coffs harbour

26 augustus 2013 - Coffs Harbour, Australië

Vandaag al vroeg vandaag opgestaan met een mengelmoes van gevoelens.  blij omdat we nu verder gaan met het ontdekken van dit mooie land. Maar ook wat verdrietig omdat ik afscheid heb moeten nemen van mijnzussie waar ik onwijs veel van houd. Waar ik zoveel mee gelachen heb de laatste 2 weken.  Toen we weg reden had ik het even kwaad hiermee. We rijden vandaag eerst naar byran bay . Een prachtig zicht op een strand en een vuurtoren. De auto weggezet ergens halverwege en zijn toen naar boven gelopen. Prachtig uitzicht opde stranden en de zee. We zagen dolfijnen zwemmen en in de verte een walvis.. toen naar de vuurtoren gelopen.  Was erg mooi daar.  toen zijn we via de pacific high way doorgereden naar coffs harbour. Een stadje aan  de zee. Even naar een hotel gezocht. En al gauw een gevonden. Het is er schoon maar al gauw kwamen we er achter dat er toch wel veel verkeer langs komt. Nog even het stadje rondgelopen en nog even een flesjewijn gekocht voor vanavond op de kamer. We  hebben gegetenbij a naast het hotel. En weer was het lekker..

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annalies vermeulen:
    26 augustus 2013
    jemig wat maken jullie veel mee .En ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen . Ik geloof dat het heel moeilijk was om afscheid te nemen van je zusje .Wij wensen jullie nog veel plezier ook met de fles wijn ha ha xx
  2. Jean en rien:
    27 augustus 2013
    Hallo buufjes.
    Zo Annet dat had ik wel verwacht dat het zeer zou doen, om je zus te verlaten na zo'n goede tijd. ik moest aan jullie denken.
    Maar nu verder met jullie vac. die jullie verdient hebben.
    wij kunnen jullie niet altijd bereiken omdat we niet altijd wifi hebben. dikke kus en knuffels van ons.
  3. Jean en rien:
    27 augustus 2013
    Hoi nog een keer een berichtje van ons, we zitten in Normandie
    Onze koeling is 3x stuk geweest, maar Rieneske heeft hem weer gemaakt, het weer is niet stabiel, maar we hebben het wel gezellig. Gisteren naar Rouen geweest, prachtige stad, en leuk, hadden mooi weer, kusje van ons, prettige vacantie