Glasshouse nationaal park

23 augustus 2013

Vanmorgen op gestaan en een heerlijk ontbijtje gegeten. . Daarna om de beurt douchen en weer op weg naar een nieuw avontuur. We reden naar het nationale park glazzhouse. Mooie natuur en heuvels. Dit zijn vulkanen die 25 miljoen jaar geleden uitgebarst aan de oostkust van australie.Nog even scones gegeten en herman broodje bacon onder het genot van een prachtig uitzicht.daarna dorgereden naar montville.een dorp op een bergrug. Allemaal leuke winkeltjes . Weer een prachtig uitzicht dat we hier hadden. Daarna doorgereden naar caloundra. See cide towm. Wandelen on the boardwalk. Daarna een wijntje gedronken en daar zagen we de avond invallen. De lucht werd  had een rozige gloed. Was zee mooi om te zien.ieder minuut zag het er weerr anders uit. De zee kleurde ook mee leek wel.een mooi gezicht. Daarna in de surfclub gegeten. Ria heeft snitzel en herman een steak. Oik een . Barramundi vis. Deze vis komt voor in de zeeen van noord australie. Is een delicatesse. Nou het was ook heerlijk. Naar huis gereden. Lekker op de bank hangen. Kregen bericht dat de huurauto is besproken. We kunnen hem zondag ophalen.maandag morgen vertrekken we naar sydney toe. Het einde van een heerlijke dag.