bega

10 september 2013 - Bega, Australië

Vandaag op tijd vertrokken uit batemans bay. Mooi weer. We hebben om 10 uur al een temperatuur van 26 graden. Eerst even tanken want de tank is nu echt leeg. Vervelend als je niet direct een tankstation vind. Gelukkig na 10 min. Toch een gevonden. Weer door naar het zuiden . Na zo'n uurtje rijden komen we in tilba aan . Een oud dorpje. Leuk want alles hadden ze echt oud gelaten . Daar even rondgelopen. Toen weer door . Volgende stop was narooma. Prachtige stranden en baaien. Dus even een broodje en drinken gehaald en lekker bij het strand gegeten.het was best een ruige zee dus het was een prachtig gezicht.even rondgelopen daar. Gek toch he. Het is 24 graden en een kompleet leeg strand is wat we zagen. Ik ga hier voortaan de hond uitlaten zei ik tegen herman. Na een anderhalf uurdaar te hebben gezeten zijn we weer verder gereden. Veel door de bossen gereden. We zagen veel , heel veel termieten heuvels.echt van zeker 1.00 tot 1.50 m. Hoog.We kwamen om 15.00 u. In bega aan. Een klein plaatsje. Gauw naar een motel zoeken. Viel nog niet mee. 2 motels waren vol. Dan maar een hotel. Gelukkig hadden ze plek.gaan we boven kijken ! Was het een vieze boel daar ! Gauw sleutel ingeleverd en geld terug. Bah. Wat smerig was bet daar. Nu vonden we een motel zo'n 3 km. Buiten de stad. Dus dat hebben we maar genomen. Nog even naar de plaatselijke cheese factorie. Daar wat rondgekeken. Kaas geproefd en een bakkie gedronken en ik een ijsje gegeten.was leuk. Toen terug naar het dorpje. Even een glaasje drinken. S' avonds in motel gegeten en daar gebleven.

1. Ria vermeulen:
    10 september 2013
    Annet en Herman, wat hebben jullie een mooie reis, ik kom net terug van een kleine vakantie met ons campertje in Nederland, ook kei leuk, maar als ik jullie verhalen dan weer lees!!!! Gaaf, gaaf, geniet ervan, prachtige foto's, groetjes Ria