nelson bay

30 augustus 2013 - Nelson Bay, Australië

Vanmorgen om 8 uurwakker ge smst door corne. ! HAD MooIE PLEKJEZ GEZIEN BIJ NELSON BAY . N.M. TAWAREE NATIONAAL PARK. . NOU DAAR KUNNEN WE WELEENS NAar toe zeiden we tegen elkaar. Dus om precies 10 uurvertrokken uit foster voor een rit van 170 km. Daar aangekomen konsen we het nationale park niet vinden. Dus heen en weer gereden . Wel 4 keer.toen we het eindelijk gevonden hadden konden we geen motel in de buurt vinden dus terug gereden naar nelson bay. Het was inmiddels 14.30 uur eerwe een motel haden gevonden.wel vlak aan de haven en het strand maar we durfdende weg naar het park niet te ondernemen daar het hier om 17 uural pikdonker is. Dat risico willen we niet nemen. In de parken komen n.m. slangen en gevaarlijke spinnen voor. Dus zij we over het strand gelopen en later door het stadje. Het was niet zo groot . Dus maar weer lekker aan de dagelijkse broodnodige bier en wijn gaan zitten. Om 18.30 lekker gegeten in een plaatselijke bistro. het systeem dat hier gebruikt wordt is heel fijn en makkelijk. Jebesteld wat aan de balie . Je betaalden ze komen het even later brengen.