hawksberry river

31 augustus 2013 - Windsor, Australië

Vanmorgen bijtijds wakker. Lekker op ons gemak ontbeten op de kamer. Koffers gepakt en uitgecheckt.  Eigenaresse komt naar buiten met een jonge vrouw. Oh hollanders riep ze met een accent. Dus ja aan de praat met haar.bleek dat ze een hollandse vriend had en regelmatig in Holland komt. Ze had zelf een jaartje daar gewerkt. Leuk ! Na zeker een half uur gepraat te hebben eindelijk vertrokken. We hadden vandaag een rit van ruim 200 km. Voor de boeg. De reis gaat vandaag naar hawks river. Een rivier. Die vroeger. Gebruikt werd omde afgelegen dorpen van post en goederen te voorzien. Daar er geen wegen waren. er werd een paddlewheeler gebruikt hiervoor.nu vaart die boot ook nog maar nu als een plezier bootje. Dus we hebben maar zo'n plezier vaartje geboekt voor morgen. Is met eten erbij . nadat we een motel valk bij die rievier hadden gevonden zijn we even gaan kijken waar we eigenlijk naar toe moeten om op te stappen. Ongeveer 15 min. Naar beneden lopen. Dus maareven een wandeling gemaakt langs de rievier. Daarna naar onze hotelkamer om te gaan skypen met jan en jolanda. oh oh wat vinden we dat nog moeilijk. We waren ingelogd via een code van het hotel ( dachten ) we, maar bleek niet zo te zijn. Dus mopper mopper. En na diverse sms. Vanuit onze kant eindelijk kregen we het voor elkaar wat er loos was. We stonden schijnbaar niet meer ingelogd. Dus nadat we dat hadden gedaan kwam verbinding al gauw op gang. Na een uur methun en bob te hebben geouwehoert zijn we het stadje gaan verkennen. We hadden de straat nog niet overgestoken of we werden al aangehouden door een man die ons aansprak. Ook hierbleven we aan de praat. Zeker een half uur staan praten met die man. Maar goed toen we eindelijk klaar waren was het al donker daar. Wat door het stadje gelopen en een restaurantje gezocht. Dit keer werd het een thai. Darr hebben we gele curry gegeten heerlijk. Omdat zegeen licentie hadden voor alcohol moesten we het vandaag doen zonder aalcohol.   Och dat spul is pittig dus fris drinken was vandaag geen straf. Daarna naar de hotelkamer waar we een felsje koud maken. Welterusten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade