tuncurry en foster

29 augustus 2013 - Forster, Australië

Vandaag opgestaan terwijl ik nog erg moe was. Slecht geslapen. Naar de supermarkt om broodjes en vast wat schalen tangen en schoonmaak doekjes voor de bbq te halen. Want we willen toch we een keer gebruik maken van de openbare bbq. Om 11 uur reden we weg. Toen een mooi plekje uit zoeken voor ons openbare ontbijt. Valt niet mee . Eindelijk gevonden.mooi plekje. Na ontbijt verder gereden. Onderweg veel oponthoud gehad vanwege een zwaar ongeluk. Toen we daar eindelijk voorbij waren doorgereden naar tuncurry en foster . Beiden havenplaatsen die door een rivier gescheiden zijn. Wel liggen ze allebei aan de pacific oceaan. Na even zoeken hadden we een motel gevond2n. Beiden waren we ergmoe . En ik had rugpijn en hoofdpijn. Jaja het is vermoeiend hoor om vakantie te houden. Dus we besloten om het vandaag maar rustig aan te doen. We zijn toch maar hetstadje ingelopen. Later via een pad naar het strand gelopen alwaar we een wandeling hebben gemaakt. Lekker uitgewaaid op het strand. En het waaide goed. Dus hoofdpijn was zo weg. De rest heeft paracetemoll gedaan. Na een wandeling van 1 uur. Savonds pizza gehaald en gaalsje wijn erbij. Op tijdnaar bed.