Een luie dag !

19 augustus 2013

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen en wakker geblaft door de hond. Hup onder de douche en een heerlijk ontbijtje. Daarna even alle foto's en filmpjes bekeken van de walvissen waar we gisteren zijn Geweest.  Nog even napraten over de geweldige trip die we gisteren hebben gehad. Straks even naar de mc.donalds om mijn foto's op de blog te zetten. Daar heben ze wifi. . Nu zijn we het verrvolg van de reis aan het plannen. Ria weet immersals geen ander de mooie plekjes. Verder luieren  en natuurlijk weer kletsen ...kletsen. Smiddags heerlijk buiten gezeten bij een temperatuur van 25 graden. S'avonds een echt aussie maal gegeten. Genoemd aussies sunday. Geroosterd varkens poot met gerosterde pompkin, aardappelen en zoete aardappelen.  We hebben het recept dus ja dat maken we vast en zeker een keer klaar want het was heeeeeeeerlijk. Ook pankaj was er vanavond. Echt gezellig. Op tijd naar bed toe want morgen richting harvey bay. Zo'n 350 km. noordelijk.om de omgeving daar te bekijken en natuurlijk fraser island.