the great ocean road

13 september 2013 - Lorne, Australië

Vanmorgen vertrokken uit phillip island. We zouden kijken hoelang we zouden rijden vandaag. Eerst in mornington gestopt. Daar even aan het haventje gestaan alwAar we een prachtig uitzicht over zee hadden. Ook zagen we de typische rood/bruine kleur van de aarde daar. Een prachtige kleur.doorgereden via sorento naar portsea waar we net op tijd waren om op de ferry tegaan naar queenscliff. De overtocht duurde 40 min. Eenmaal weer aan wal reden we al gauw de geest ocean road op.deze weg stond hoog op ons verlanglijstje. Je rijd langs de oceaan . En het uitzicht is hier zo mooi. Nou het is gewoon een groot festijn om hier over heen te rijden. Bij aireys inlet gestopt om de prachtige rots in de zee te bekijken. Ook stond er een vuurtoren.we wilden daar blijven maar helaas geen motel. Dus kwamen we in lorne uit. Mooie plaats aan de kust. We vonden een motel maar helaas geen kamers. Wel hadden ze nog 1 appartement.. nounou wat een luxe. Zo mooi. En bijna aan de zee. En nog betaalbaar ook. Jaha we zijn Hollanders.! Lekker wijntje op balkon. Toen wat rondgelopen door stadje. Daarna lekker gegeten. Vanavond lekker wijntje en tv kijken in ons luxe stulpje. Tot morgen.

1. Jean en rien:
    13 september 2013
    hallo daar,eindelijk weer eens wifi wat een verhalen leuk hoor .
    En dat alles zo mooi is en zo goed gaat we zijn wel jaloers op jullie hoor.
    we zitten nog in Normandië en het weer is de laatste week slecht en langzaam aan we dan ook richting huis. nog veel plezier daar en we zien elkaar over een week doei