Springbrook . Nationaal park

16 augustus 2013

Op tijd eruit vanmorgen. Op naar brisbane haven waar we vast een wale watch boot tocht voor zondag a.s. hebben geboekt. Daar even in de haven rondegelopen. Lopen we tegen een trouwkerkje aan. Romatisch toch.!! Daarna doorgereden naar het nationale park  springbrook. Een sub-tropisch regenwoud. Wat we daar gezien hebben was GEWELDIG. Een scala aan allerlei vreemde bomen en varens en lianen. Wat een pracht bied dit regen woud. We zijn helemaal naar boven gelopen om daar de waterval te  aanschouwen.. Daarna via een andere weg naar de antartica bomen. Toen antartica nog met australie was verbonden zijn deze bomen onstaan. Geweldig om zulke reuze bomen te zien. Ze hebben hele vreemde vormen en zijn erg groot. Op de terug weg zijn we lekker wezen eten in een club. In die clubs kun je ook als toerist terrecht. Je moet je wel inschrijven . Maar je kunt er ontzettend lekker eten. Nu lekker thuis bij aussie zus. Gaan we lekker een ouderwets potje kaarten.

1. Ria vermeulen:
    16 augustus 2013
    Hoi Annet en herman, zo te lezen hebben jullie het prima naar jullie zin, geniet ervan, ik ben straks erg benieuwd naar de foto's
  2. Jean en rien:
    16 augustus 2013
    He wat gaaf zo n regenwoud,ik kan me voorstellen dat dat grandioos is.
    Dat trouwkerkje trok mij wel aan, was ik er geweest ,hadden we een feestje gehad (lol).
    Nou dat beloof wat voor de verdere reis, jullie hebben al zoveel gezien, en je hebt nog 5 weken cool.
    genieten, genieten, en hou alles gezond,kusjes van ons