Weer verder

3 september 2019 - Lake Entrance, Australië

Heerlijk geslapen

weer verder vandaag. Na 10 min. Kwamen we langs tilba tilba. Een klein historisch dorpje waar ze alles in de oude oorsprong gelaten hebben . Prachtig.

eerst even ontbijten. Naar de plaatselijke bakker toe. De beste man schrok van de invasie van the dutch people. 🤔🥴🤣het was een komische man . Hij zei dat we met zoveel mensen wel makkelijk zelf ons broodje klaar konden maken . Dus clarie niet de beroerdste en werd naar de keuken gedirigeerd om wat klaar te maken. Heerlijk op het terras gegeten .het dorpje in en was zo’n leuk ouderwets dorpje. Mensen waren zoo verschrikkelijk vriendelijk.

Er was een winkeltje waar ze 300 soorten thee verkochten. Daarnaast zat een echt theeroom in Engelse stijl.

De plaatselijke kruidenier was ook zo levens ouderwets. Ik vroeg of ik een foto mocht maken. Zijn antwoord .. ik maak er wel een  van jullie.

daarna doorgereden voor zo’n3 uur naar mallacoota. Een kustplaatsje in de middel of nower

Daar heerlijk  gegeten . De meeuwen wilden er ook wat van meeproeven .

verder heel de middag doorgereden door bos bos bos ene nog eens bos.

Om 17.30 uur gearriveerd in lake entrance

Prachtig vakantiepark aan het water

het voordeel dat het hier vroege lente en dus nergens druk.

Aankloppen bij vakantiepark en gewoon nog plek hebben