Rit terug naar Victoria

12 september 2019 - Princetown, Australië

Een uur te vroeg wakker .🤔 omdat de wekker van Brigit al veelverdieners was dan de juiste tijd. Dus op tijd gedoucht .

Naar de caves van naracoorte. Dit zijn 26 grotten die in de werelderfgoedlijst zijn toegevoegd. Veel fossielen zijn hier gevonden . We waren de eerste bezoekers en naast ons waren er nog maar 3 bezoekers. Dus duidelijke uitleg over de wonderen der grotten. Prachtige stalactieten en  Stalacmieten.

was een mooie bezienswaardigheid. Toen we terug naar de auto liepen  hoorde we mensen Hollands praten. Een meisje waren we de dag ervoor al tegengekomen . Nu zagen we haar weer met haar moeder en vriendin. Wat is de wereld klein .

daarna de rit begonnen terug naar Victoria . Langs de kilometers wijnvelden gereden. Martien kwam op het idee om een wijnhuis te bezoeken. Dus om half elf die ochtend al aan de proeverij. 🍷🍷gelukkig maar een klein beetje. Was een hele ervaring.

Smiddags doorgereden richting princetown . Veel veel bossen .

Gegeten in hamelton. ( deze keer maar geen 🍷erbij genomen )🤔

daarna verder gereden. We kwamen rond half zes vlakbij de kust en zagen dat de zon mooi rood kleurde. Dus toch maar even gestopt om een mooie foto te maken. Een smal klein zandweggetje op . Daar hadden we een prachtig uitzicht .

savonds een BBQ met de familie en vrienden van clarie.

Het was een prachtige dag