Bye bye brisbane

24 augustus 2019 - Yamba, Australië

Vanmorgen in alle vroegte opgestaan . We vertrekken vandaag vanuit brisbane richting Sydney. We zullen hier 3 dagen over doen. Afscheid van pankaj genomen. Om 8.30 uur vertrokken . Eerst byron bay aangedaan . Dit is het oostelijkste puntje van Australië . Een flinke klim naar boven werd beloond door een prachtig uitzicht over de zee die vrij woest was deze ochtend.,we hebben walvissen en dolfijn gezien. Het was prachtig. Toe geluncht in het plaatsje byron bay. De serveerster was een meisje uit Frankrijk die daar nog maar net werkte. Ze hoorde gelijk dat we uit Holland kwamen. Byron bay is Een erg toeristische plaats waar veel mensen komen surfen. Ook wonen hier veel bekende filmsterren.

Daarna door naar angouri resort in het plaatsje yamba.

we hadden hier twee huisjes geboekt.

Aangekomen blijken het erg grote huidjes te zijn waar we eigenlijk makkelijk samen in een huis hadden gekund.  In de voortuin lag een water dragen van 50 cm. Groot. ( ik dacht dat het geen echte was ) 🤣

even de huisjes gecontroleerd en wat gedronken . Daarna naar het dorpje gereden om even rond te kijken om tot de conclusie te komen dat we op het resort gaan eten . Nog even Nasr de zee gaan kijken. Mooi gebied met wilde golven . Veel vulkanisch gesteente.

Om 17 uur even ameriaans jokeren gespeeld met een glaasje. Daarna worden we met get busje opgehaald om bij de plaatselijke bowlclub te gaan eten .

Savonds weer verder gejokerd