Whale watching

22 augustus 2019 - Brisbane, Australië

Wat een mooie dag zeg. 🥰🇬🇸

vanmorgen op tijd uit bed en gegeten . Naar de gold coast. We gaan vandaag de zee op om walvissen te gaan kijken. We hadden ruim de tijd genomen om er naar toe te gaan .och och  ... naar het verkeerde kantoortje om aan te melden gereden.dus haasten om toch op tijd te komen. Ja hoor we waren de laatste die aan boord gingen en dus net op tijd. We vaarden de zee op.⛴na 5 km uit de kust werd de boot stilgelegd en het wachten kon beginnen. Maar ja ... de walvissen lieten zich nog niet gelijk zien. Dan maar weer naar een andere plek. In de verte zagen we af en toe een rug of een staart omhoog komen. Toen we voor de derde keer naar een plek vaarden was het eindelijk raak . Zo’n 50 meter verder zagen we een walvis . Nog geen 5 minuten later zwom er een naast en onder de boot. Boven op het dek stond een man aanwijzingen te geven . Zoals 9 uur-12 uur-3 uur.  Al gauw kwamen nog meer walvissen rond de boot zwemmen en het leek net of ze met ons wilden spelen. Het was geweldig. We hebben er dan ook zo van genoten. Na 20 minuten weer terug naar de kade. Daarna naar surfers paradise alwaar we de lunch genuttigd hebben. Mooie lokatie die recht aan de pacific oceaan. Daarna naar currubin wildlife. Een dierentuin met alleen dieren die voorkomen in Australië .  S’avonds lekker op het balkonnetje brood met speciale kazen gegeten en natuurlijk 🍷🔝. Heel wat verhalen over vroeger kwam weer ter sprake . Mooi om dit wederom te delen. Veel gelachen . Moe maar voldaan kropen we in ons bedje. Was een dag mee een gouden randje

1. Corné:
    22 augustus 2019
    Wat bijzonder zeg! Om zulke mooie grote beesten in het echt te zien.