Picton

20 september 2019 - Picton, Nieuw-Zeeland

Vroeg opgestaan . We moeten vandaag 585 km. Rijden om naar het noordelijkste stukje van het  zuideiland te komen. Wat  een prachtige rit was dit. We hebben alleen maar oh en ah gezegd. We kwamen tal van mooie rotsformaties tegen waar we natuurlijk niet aan voorbij kunnen. Halverwege kwamen we panecake rocks tegen . Dat moeten we natuurlijk zien. De pancak rocks bestaan uit  sterk verweerde kalksteen rotsen aan de tasman zee. De lagen zijn in de loop der tijd instaan ( miljoenen jaren )  het was een prachtig gezicht. Ook was er een blow hole. En we werden beloond deze keer . Geweldig om te zien . Wat us dit een geweldig land .

Daarna doorgereden naar het noorden. Via kilometers wijnvelden tussen de bergen reden we verder. Om 16.30 uur bereikten we picton. Tricia had een Vila geboekt voor de komende nacht .

Wat een plaatje van een villa . En nog de goedkoopste ook ( tja we blijven Hollanders hoor )  savonds weer gekaart . Ja we houden ervan .

1. Piet:
    21 september 2019
    Anet hou je rekening mee dat martien 22 september jarig is
  2. Dimph:
    23 september 2019
    Martien proficiat.
    Wij hebben ook een jarige ; Ruben is geboren op 22 sept. om 6.45 uur met keizersnee. Alles gaat goed, hij weegt 3720 gram en het is een mooi manneke.
    Groeten aan allemaal, nog fijne dagen en voor straks goede terugreis.
  3. Annet:
    23 september 2019
    Bedankt namens Martien voor de felicitatie . Jij gefeliciteerd met de geboorte van je kleinzoon Ruben .
    Hoop dat alles goed is gegaan dimphy.