Lake toupo

22 september 2019 - Lake Taupo, Nieuw-zeeland, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen al vroeg eruit. Feest want Martien is jarig. Als kado gaan we champagne ontbijten. Dus zoeken naar een café. Dat viel nog niet mee in wellington .maar goed naar lang zoeken een leuk cafeetje gevonden. Aan het champagneontbijt om 9.30 uur. Het was een heerlijk ontbijt. Bekijks genoeg toen we zongen voor hem. We hadden geregeld dat er een taartje net een kaarsje kwam. Erg gezellig.

daarna op naar het vliegveld om tricia af te zetten . Meis bedankt voor. Alles wat je gedaan hebt de afgelopen weken. En bedankt  voor de gezelligheid .

Wij moeten weer verder. Vandaag 380 km gereden naar lake taupo. Dit ligt in een vulkaan gebied.  Toen we er door reden zagen we dat ook zeer duidelijk . Overal as. De laatste uitbarsting was op 21 nov. 2012.

Toen door naar ons overnachtingsadresje. Dit keer een b&b . Een heel huis voor ons alleen . Ligt aan het meer en heeft een prachtig uitzicht .

Savonds heerlijk wijntje stokbroodje en kaasjes