Laatste dag

26 september 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen voor de laatste keer gezamenlijk ontbijt . Voor deze gelegenheid maar in het novotel bij vliegveld Auckland . Alwaar we Martien gaan wegbrengen .

bedankt Martien voor al je topografische inbreng . Het geregel van money . Tolk zijn . Je chaos in je dagelijkse bezigheden. Je eigenwijsheid. Einzelgänger in goede zin , Je humor. Je eigen kijk op alles en nog wat. Het was een waar feest om met jou op vakantie te mogen .

Op naar Auckland sky tower.  We werden getrakteerd op een geweldig uitzicht over de stad Auckland . Leuk was the extreem fotografie daar. Veel gelachen. Daarna Ria weggebracht Naar vliegveld Auckland. Ria vertrekt om 18 uur vanavond maar moet om 15 uur al inchecken.Een behoorlijke klus voor de kleine zusjes . We maken het niet lang . Dus we rijden weg met twee huilende Zussen in de auto. Wij gaan vanavond om 23.45 uur pas vliegen dus willen we nog even langs de kust rijden. Na 0.45 uur rijden begon het alleen maar te regenen dus wat nu..... we besluiten om ook naar naar het vliegveld te gaan want het is slecht weer en wat moet je anders . Tanken en de auto ingeleverd .

we lopen naar de vertrekhal en botsen bijna tegen ....., Ria aan !!!!

wat een feest dat we haar weer zagen . Nog even samen wat gedronken. Dan is het weer tijd voor afscheid. Weer niet leuk. 😢

ria wat hebben we genoten van je. We hebben deel mogen van je humor en  streken van jou. Onze tolk . Onze pot. Snurkgenoot 🤔🤫🤣.onze schouder bij emoproblemen.  Ons moeke . Ons deel genoot in zoveel dingen . En trotse bezitter van een Mulder kont...🤣🤣

Nu nog met drie uur over besluiten we maar om weer te gaan kaarten . En kletsen en kaarten en kletsen .

Ondertussen zeggen we nieuw zeeland gedag. Wat hebben we genoten van dit mooie land. Prachtige natuur , cultuur en vriendelijke bewoners.

Wij hebben nog lang niet alles gezien van je mooie land dus zijn van plan om terug te komen .

vaarwel mooi land