Laatste dag melbourne

15 september 2019 - Melbourne Airport, Australië

Vanmorgen uitgecheckt uit het hotel. Lekker ontbeten en naar de Victoria market gelopen. Dit is een soort zwarte markt . Was erg groot maar heel mooi opgezet. Martien is daar nog even naar de barbier geweest.

Daarna terug gelopen.

We kwamen bij een sportveld fiets hockey tegen . Even staan te kijken

Door naar het immigratie museum. Australië is bij uitstek het immigratie land . Er zijn zo’n negen miljoen mensen naar geëmigreerd was erg interssant . Daarna nog een tatoeage museum geweest. Ook mooi.

Wat gegeten.

daarna auto uitgespit , gewassen en volgetankt . Daarna ingeleverd.

We hebben er bijna 5000 km. Mee gereden.

Klein krasje aan de zijkant. Maar goed ...... de goede man zag het niet 🤔

met de bus naar het vliegveld gebracht. Nog te vroeg voor inchecken . Dan maar weer kaarten .

Om 21 uur ingecheckt.

Dag Australië ..... wat was je mooi..... fantastisch .....mooi ... maar vooral ... wat hebben we genoten van het samenzijn met broers en zusjes . Het was heerlijk

nu zitten we te wachten op ons nieuwe avontuur. Nieuw zeeland . Daar zullen we Ria weer ontmoeten . Vaarwel mooi land . 🇬🇸 We bewaren al het moois in ons ❤️