Glashouse park

21 augustus 2019 - Brisbane, Australië

Vandaag op tijd uit de veren. Glashouse mountain stond  op het programma . Eerst heerlijk ontbeten  met de familie. Daarna voor een rit van anderhalf uur glashouse park. Prachtig gevormde vulkanische bergen. Op naar de kaasfabriek in malen. Typische Australische kazen gegeten. Ook nog wat ingeslagen voor bij de borrel vanavond.daarna geluncht bij lake baroon. Prachtig kunstmatig stuwmeer. Gegeten bij secrets. Was zeer maar dan ook zeer geslaagd. Later die middag naar monteville geweest. Leuke kleine boetiekjes . Ook genoten van het mooie uitzicht. S’avonds gegeten bij de Thai met fam. Van het meisje van pankaj. Lieve mensen. Met de taxi daar naar toe. De twee kleintjes ( die ondertussen geen kleintjes meer zijn )  moesten helemaal achterin. We lagen dubbel van het lachen want we moesten onszelf zowat dubbelvouwen om erin en eruit te komen, Ouderwets lachen met mijn zussie. We bestelden een mega cocktail alwaar we met 4 mensen uur konden drinken . Er volgden kleine maar heerlijke gerechtjes. Het was heerlijk. Terug naar huis weer met de taxi. Nu de de oudste en de  smalste achterin gevouwen . Thuisgekomen nog een afzakkertje genomen en daarna moe in bed gedoken . Truste

1. Corné:
    21 augustus 2019
    Veel gedaan zeg!
  2. Jos:
    21 augustus 2019
    Niet alleen veel gedaan, maar ook gegeten en gedronken.
    Ziet er allemaal goed en mooi uit.