Brisbane

19 augustus 2019 - Brisbane, Australië

Brisban-@ breakfost.nl

heerlijk uitgeslapen en een champagne ontbijtje op het balkon genuttigd. Was heerlijk. Nog even lekker bijpraten over mama en Joke . Goed om deze herinnering levend te houden .  Wat een heerlijkheid om weer bij mijn zussies en natuurlijk mijn nicht te zijn . Na het eten nagepraat over Hollandse zaken en alles en nog wat. Smiddags naar brisbane city geweest. Een moderne stad .

In de stad staan veel moderne gebouwen . Af en toe zie we een mooi oud gebouw staan. Met het pondje naar de overkant. Veel aparte bomen en struiken zien we hier in het park. Deze planten zien we bij ons in Holland alleen als kamerplant. In het park staat een openbaar zwembad. En daar is het druk ...... in de winter . Het is 27 graden. Alvast Australische dollars gehaald. Daarna wat gedronken op het terras .pankaj opgepikt .  Nu zitten we op het balkon ( 19.30 uur s avonds in de winter ) we gaan nasie  eten. Vanavond wordt het niet laat . .......... jetlag@nl

1. Corné:
    19 augustus 2019
    Ik hoop dat de jetlag snel over is
  2. Jos:
    Hallo allemaal.
    Leuk verhaal, en mooie foto's.
    Hopelijk gaat het met Britt goed.
    Wij wensen jullie nog heel veel mooie dagen en lezen de blog met veel belangstelling.
    Diny en Jos Mulder
  3. Jolanda:
    19 augustus 2019
    Wat gezellig om jullie zo bij elkaar op de foto te zien, en wat ziet die Pankaj er goed uit!
    Eerst maar even een rustige dag en de jetlag verwerken met wat goeie nachtrust!💤
    Groetjes vanuit ohout en een poot van Bob 🐾
  4. Mariella van der Toorn:
    20 augustus 2019
    Heerlijk weer zo met zijn alle bij elkaar. Herinneringen ophalen van vroeger. Geniet ervan maar eerst even de jetlag wegwerken😉