De terugreis

27 september 2019 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Vliegtuig vertrok keurig op tijd. Omdat we met de tijd terug vliegen lijkt het of de tijd maar niet op schiet en blijft het ook nog een langer nacht. Veel turbulentie boven de zee. Ik kan de slaap niet te pakken krijgen . Mijn gat doet zeer 🤔de reis duurt lang .

precies op tijd geland. We hebben maar 1.20 uur overstaptijd.

Alles goed gegaan met de overstap. Nu de volgende 12 uur vliegen pffft. Nou weer niet geslapen . Brigit en Herman af en toe een haze slaapje.

Op vliegveld Heathrow stond Martien ons op te wachten. Omdat Brigit een korte overstap heeft nemen we beneden in de hal afscheid van elkaar. ( deze keer zonder traantjes )

Brigit. Wat hebben we genoten van je uitspraken. Je schouder bij emo problemen.Je humor. Je heldere kijk op alles. Je af en toe mieperige  gedrag. Maar ondanks dat toch stoer kunnen zijn. Je gegil. Snurkgenoot. En de trotse bezitter van een  mulder kont.

Nu zitten we op vliegveld Heathrow alwaar we de oer Engelse fish and chips eten en nog heerlijk nagenieten van een geweldige vakantie.. een vakantie die vooral broers en zussen heeft samen gebracht waarvan dit niet altijd vanzelfsprekend is. Maar wat hebben we er allemaal van genoten. Blij en dankbaar dat we dit hebben gedaan. We hebben het reuze gezellig gehad en wat hebben we veel mooie dingen mogen zien. En ....... tja we hebben nog lang niet alles gezien dus we plannen een nieuwe vakantie over 5-6 jaar ( met rolatotor 🤔🤣)